maandag 13 juli 2015

Uitgeslapen naar een shopping walhalla,fun at the beach en bowlen XL

Ik loop na vakantiedag 1 al achter ! hahaaa Sorry hoor, ik ben lekker aan het genieten van de vakantie :) Maar hierbij alsnog dag 2 t/m 4.

We hebben de eerste nacht prima geslapen. En met dit uitzicht werd ik rond 6 uur wakker....



De kinderen waren rond 10 uur wakker, dus dat ging prima. Nadat iedereen klaar was zijn we de omgeving gaan verkennen en zijn we Seagrass Shopping Mall geweest, gigantisch groot zeg ! Genoeg winkels om je een hele dag te vermaken en dan heb je nog niet alles gezien.

Op dag 3 zijn we naar een andere mall in de omgeving geweest, een stuk kleiner maar wel heel erg leuk.

Op dag 4 zijn we 's ochtends gezellig met Deniece en Ashley gaan ontbijten bij Ihop. Ik vond het niet vies maar ik zou er niet zo snel terug gaan. Na het ontbijt zijn we met Ashley op Ocean Drive gaan wandelen. We zouden die dag niet gaan zwemmen maar het was zo warm dat Dennis en Dylan er toch even in zijn gedoken.













Het strand is mooi en best wel breed. En het water is heerlijk warm. Volgende keer nemen we zwemkleding mee. 






















Ocean Drive is echt super levendig en gezellig, er rijden heel veel patsers rond in dure auto's.
















We zijn ook nog even in Dash geweest, de winkel van de Kardashians, niets bijzonders hoor.

 




Er zijn heel veel bars en clubs waar het ook overdag al erg druk is. We gaan een keer 's avonds terug zonder de kinderen. 

Aan het eind van de middag moesten we weg omdat we gingen bowlen met oom Ray, tante Landa en Natascha. Wat een belevenis is dat zeg. Een enorme bowlinghal met volgens mij 60 banen en allemaal vol ! De enige banen waar niet werd gespeeld waren die waar de DJ stond. Ja er stond echt een DJ en ze draaide echt super goed. Het was echt heel erg gezellig, alleen jammer dat oom Ray beide potjes heeft gewonnen :):)





Morgenochtend gaan we naar Orlando. Alles is ingepakt en we zijn helemaal klaar voor de 4 uur durende rit. 

2 opmerkingen:

  1. Ik kan mij voorstellen dat je niet elke dag een verslag schrijft. Jullie hebben een hele drukke agenda met allerlei bezienswaardigheden. Wel heel leuk om je verslag te lezen en de foto's te bekijken van mijn nichtje en neefje. Zo te zien hebben ze heel erg naar hun zin. X Myrna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Myrna ! Erg leuk dat jullie meelezen en een berichtje achterlaten.We zijn sinds gisteren terug in Miami. Orlando was echt geweldig, we hebben genoten. Nu weer even bijkomen voordat we woensdag naar New York gaan.
      Bosies en brasas van de Valiesjes :)

      Verwijderen