donderdag 9 juli 2015

Daar gaan we dan !

Eindelijk ! Na al die maanden wachten is het dan eindelijk zover.
De overnachting bij het Van der Valk Dusseldorf is op zich wel goed bevallen. Het is een mooi hotel en de slaapkamer  is erg ruim. Helaas had het opklapbed een paar flinke veren die Caitlin en Dylan flink hebben gevoeld :)
De verbinding met Dusseldorf Airport is echt perfect, om 5 uur 's ochtends deden we er nog geen 10 minuten over om van het hotel naar het vlieg te komen. De taxi die inbegrepen is in de prijs was perfect op tijd....helaas moesten we toch wachten want niet alle bagage pastte erin. 




De vlucht van Dusseldorf naar Heathrow verliep probleemloos, we waren zelfs 20 minuten te vroeg ! Maar dat vieze broodje mogen ze de volgende keer laten hoor. Na een soepele landing zat ik helemaal klaar om te applaudisseren voor de piloot maar er gebeurde niets, is het zo lang geleden dat ik voor het laatst heb gevlogen ??? Noem het maar bijgeloof maar ik heb toen zelf zachtjes geapplaudisseerd, het is ten slotte niet niks zo'n vliegtuig vol mensen veilig aan de grond zetten.
We liepen het vliegtuig en liepen gelijk tegen de schermen met de andere vluchten aan. Onze vlucht vertrok van een andere terminal. Vanaf de borden was het nog geen 50 meter naar de halte van de shuttle bus. Deze bracht ons on 10 minuten naar terminal 3. Inchecken en boarden verliep weer erg soepel
Ook de vlucht naar Miami verloopt rustig. Het eten is redelijk maar ik heb toch spijt dat ik niet een paar broodjes bakkeljauw heb ingepakt :)
Op deze vlucht werd er na een soepele landing gelukkig wel geklapt.






Eenmaal uit het vliegtuig gingen we met de airport shuttle naar de paspoortcontrole, DRUK ! We hebben 1,5 uur in de rij gestaan. Nadat ze onze vingerafdrukken geregistreerd hadden en foto's hadden gemaakt kregen we dan de eindelijk de fel begeerde stempel en mochten we doorlopen naar de bagagebanden. Omdat zo lang bij de paspoortcontrole hadden gestaan stonden alle koffers al klaar.
Eenmaal buiten zagen we bijna gelijk oom Ray en Natascha staan. We waren erg blij om ze te zien en gelukkig hadden ze de tojd redelijk goed ingeschat dus ze hebben niet al te lang gewacht. Natascha reed met de kids en de bagage naar huis en wij gingen de huurauto ophalen. Wederom met een shuttle nu weer naar een andere locatie op het vliegveld.
Ook hier weer zonder problemen de auto opgehaald. Een mooie Chrysler. Ik heb gelijk een stukje gereden, is wel even wennen in een automaat maar dat komt wel goed.
Dat was dag 1, de reisdag. Morgen gaan we waarschijnlijk naar een Mall lekker shoppen en de kids willen later zwemmen. Verder niets op het programma.

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig is alles goed verlopen. Haha de broodjes bakkeljauw. Idd is het ff wennen met een automaatje, maar dat komt zeker goed, groetjes aan de rest van het gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij Surinamers en eten he ! hahaha, ik doe ze de groeten.

      Verwijderen
    2. Hi there, haha.... Broodje bakkeljauw! Toevallig heb ik er net een op voor de lunch. Was heerlijk! Fijn dat alles goed is gegaan tijdens jullie heenreis. Stoer hoor gelijk achter het stuur kruipen Diana! Hoe gaat het met de kids? Hoe gaat het met hun Engels, kunnen ze aardig uit het woorden komen?

      Verwijderen
    3. Anoniem ben ik hoor, Myrna dus. Mijn telefoon doen een beetje raar

      Verwijderen
    4. He Myrna, ik had er zo'n trek in dat ik in de winkel bakkeljauw heb gekocht hahaaaa. Was erg lekker. Met de kids gaat het prima. Caitlin heeft geen enkele moeite met het Engels voor Dylan is het af en toe nog een beetje lastig. Ik heb het heel af en toe ook hoor, dan moet ik echt zoeken naar een woord :) . We gaan nu naar Seaworld. Doeiiiii

      Verwijderen